جان جانانم علی



جان مرا جانان علی ٬ هجر مرا پایان علی

دردِ مرا درمان علی ٬ جانم علی جانم علی

 ای جان جانانم علی

 از مهر تو دارم نشان‌ ٬ عشق رُخت دارم به جان

نام تو دارم بر زبان ٬ جانم علی جانم علی

ای جان جانانم علی

من عاشق و تو دلرُبا٬ من بینوا تو پادشا

شاها نظر کن بر گدا ٬ جانم علی جانم علی

ای جان جانانم علی

مهر جبین من توی ٬ نقش نگین من تویی

آیین ودین من تویی جانم علی جانم علی

ای جان جانانم علی

عشق تو را دیوانه ام٬ گنج تو را ویرانه ام

شمع تو را پروانه ام٬ جانم علی جانم علی

ای جان جانانم علی

کی دل ز مهرت بر کنم٬ با نام تو دَم زنم

زنجیر تو بر گردنم ٬ جانم علی جانم علی

ای جان جانانم علی

نظرات 2 + ارسال نظر
*پرنسس* سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:28 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

زیر غبار آیینه هنوز
رد محوی از پرواز شاپرکها هست
و ماه نقره یی
هنوز
نگاهش را بر دشتهای بی انتها گسترانده است

التماس دعا
یا علی

شادی سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ق.ظ http://sheydaye-sam.persianblog.com

khaylii alii bood pesar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد