تقدیم به عاشقان هنر



                
  Click Here And Join Us Now!            

 من از همه بیهودگیها آزادم
 
 تنها هنر آسمانی ا ست

 که بمانند اهرمی به من قدرت میدهد

 تا بهترین ساعت عمرم را قربانی 

  
الهه های آسمانی هنر کنم
.
    
                                                      
                              

عاشق دختر کرد


ای شب از رویای تو رنگین شده

سینه از عطر توام سنگین شده

ای به روی چشم من گسترده خویش

شادیم بخشیده از اندوه بیش

همچو بارانی که شوید جسم خاک

هستیم ز آلودگی ها کرده پاک

ای تپش های تن سوزان من

آتشی در سایهء مژگان من

ای ز گند مزارها سرشارتر

ای ز زرین شاخه ها پر بارتر

ای در بگشوده بر خورشیدها

در هجوم ظلمت تر دیدها

با توام دیگر زدردی بیم نیست

هست اگر جز درد خوشبختیم نیست





تقدیم به دختر کرد

نه مراست قدرت آنکه دم زنم از جلال تو

نه مرا زبان که بیان کنم صفت کمال تو

شده مات عقل موحدین همه در جمال تو

چو نیافت غیر تو آگهی زبیان حال تو

نبرد بو صف توره کسی مگر از مقال تو

عشق است در کلام شیدای تو